✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
30 úsekov |
396,7 km |
6,1 % |
10,8 % |
2 - 8 |
7 039 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,2 |
2,6 |
7/2020 - 10/2021 |
||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 13,3 % | 29,1 % | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 26,6 % | 0,0 % | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 55,1 % | 17,2 % | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 0,0 % | 4 | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 0,0 % | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 0,0 % | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 0,0 % | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 0,0 % | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
9 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 0,0 % | 42,1 % | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
10 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 0,0 % | 23,7 % | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
11 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 0,0 % | 2,9 % | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||
12 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 26,8 % | 20,6 % | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | |||||||
13 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 0,0 % | 12,1 % | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||||
14 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 0,0 % | 27,9 % | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||||
15 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 0,0 % | 30,2 % | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||||
16 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 0,0 % | 7,2 % | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||||
17 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 0,0 % | 14,0 % | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | |||||
18 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 18,8 % | 14,0 % | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | ||||||
19 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 0,0 % | 4,7 % | 4 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | ||||||
20 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 0,0 % | 22,9 % | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | ||||||
21 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 0,0 % | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | |||||||
22 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 0,0 % | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | ||||||
23 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 0,0 % | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
24 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 31,8 % | 1,3 % | 4 | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | ||||||
25 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 0,0 % | 2,3 % | 4 | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | ||||||
26 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 0,0 % | 1,1 % | 4 | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | ||||||
27 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 0,0 % | 3,2 % | 4 | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | ||||||
28 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 0,0 % | 2,2 % | 4 | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | ||||||
29 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 24,6 % | 18,9 % | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
30 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2,3 % | 5,3 % | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
30 úsekov |
396,7 km |
6,1 % |
10,8 % |
2 - 8 |
7 039 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,2 |
2,6 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku