✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
30 úsekov |
279,5 km |
2 - 4 |
6 753 mil. € |
4 001 - 50 895 | 2,7 |
3,1 |
||||||||||||
1 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 554 - 748 | 1 | 3 | 5/2004 | 2/2015 | ||||||
2 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 225 - 330 | 2 | 3 | 4/2010 | 11/2010 | ||||||
3 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 236 - 1 254 | 3 | 3 | 6/2014 | 11/2013 | ||||||
4 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 422 - 799 | 1 | 1 | 9/2007 | |||||||
5 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 177 | 2 | 2 | 11/2004 | 6/2008 | ||||||
6 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 189 - 255 | 4 | 5 | 12/2011 | 4/2020 | ||||||
7 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 231 | 3 | 5 | 2/2009 | |||||||
8 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 16 268 | 400 | 4 | 3 | 4/2010 | 2/2020 | ||||||
9 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 204 - 321 | 2 | 2 | 11/2018 | 12/2019 | ||||||
10 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 175 - 206 | 2 | 2 | 11/2004 | 10/2008 | ||||||
11 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | 12/2011 | 9/2020 | ||||||||
12 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | 12/2011 | 9/2020 | ||||||||
13 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 248 - 279 | 4 | 5 | 7/2018 | 1/2021 | ||||||
14 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 192 - 224 | 3 | 2 | 9/2009 | 6/2013 | ||||||
15 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 9/2004 | 6/2013 | ||||||||
16 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 4 001 | 74 | 3 | 3 | 1/2000 | 9/2006 | ||||||
17 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | 8/2006 | 9/2009 | ||||||||
18 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 159 - 204 | 2 | 3 | 8/2006 | 12/2009 | ||||||
19 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 443 - 502 | 2 | 2 | 11/2003 | 7/2010 | ||||||
20 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 498 | 3 | 4 | 11/2003 | 3/2011 | ||||||
21 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 494 | 3 | 4 | 11/2003 | 3/2011 | ||||||
22 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 381 - 551 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 12/1997 | 9/2006 | |||||
23 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 280 - 373 | 4 | 4 | 10/2006 | 1/2011 | ||||||
24 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 426 - 554 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | 7/1997 | 2007 | |||||
25 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 14 625 | 408 | 2 | 2 | 12/2018 | |||||||
26 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 193 - 261 | 4 | 4 | 11/2004 | 2/2009 | ||||||
27 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 11 611 | 213 | 4 | 3 | 4/2010 | 7/2023 | ||||||
28 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 588 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 12/1997 | 7/2011 | |||||
29 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | 12/2010 | 7/2024 | |||||||
30 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 299 - 336 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | 6/2016 | 12/2019 | |||||
30 úsekov |
279,5 km |
2 - 4 |
6 753 mil. € |
4 001 - 50 895 | 2,7 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku