✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
27 úsekov |
264,9 km |
6 381 mil. € |
3 407 - 62 652 | 2,6 |
3,1 |
10/2021 - 10/2026 |
|||||||||||
1 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 18 441 - 26 706 | 1 | 3 | 5/2002 | 10/2021 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
2 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 10 919 - 17 082 | 1 | 1 | 7/1997 | 6/2023 | ||||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 790 - 7 326 | 4 | 5 | 10/2005 | 7/2023 | ||||||
4 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 57 mil. € | 10 312 | 9 024 | 3 | 5 | 1996 | 8/2023 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||||
5 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 227 mil. € | 4 | 4 | 10/2005 | 2/2024 | ||||||||
6 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 172 mil. € | 4 | 4 | 10/2005 | 2/2024 | ||||||||
7 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 789 - 7 807 | 4 | 5 | 5/2017 | 4/2024 | ||||||
8 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 4 549 - 5 778 | 3 | 2 | 12/2007 | 12/2023 | ||||||
9 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 12 mil. € | 2 | 1 | 7/2002 | 4/2024 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | |||||||
10 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 94 mil. € | 4 001 | 2 304 | 3 | 3 | 1/2000 | 6/2024 | ||||||
11 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 77 mil. € | 2 | 2 | 7/1993 | 2/2025 | ||||||||
12 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 4 271 - 7 857 | 2 | 3 | 7/1993 | 2/2025 | ||||||
13 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 7 385 - 9 316 | 2 | 2 | 12/1998 | 2/2025 | ||||||
14 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 59 mil. € | 12 862 | 10 033 | 3 | 4 | 12/1998 | 2/2025 | ||||||
15 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 143 mil. € | 12 157 | 9 342 | 3 | 4 | 12/1998 | 4/2025 | ||||||
16 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 10 038 - 10 657 | 2 | 4 | 7/1996 | 5/2025 | ||||||
17 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 5 149 - 8 286 | 4 | 4 | 11/2004 | 8/2025 | ||||||
18 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 9 492 - 16 617 | 1 | 1 | 7/1996 | 7/2025 | ||||||
19 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 105 mil. € | 14 625 | 12 086 | 2 | 2 | 7/2004 | 8/2025 | ||||||
20 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 898 - 6 394 | 4 | 4 | 10/2000 | 12/2025 | ||||||
21 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 100 mil. € | 11 611 | 9 922 | 4 | 3 | 9/2009 | 2/2026 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
22 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 179 mil. € | 15 053 | 10 223 | 1 | 2 | 7/1996 | 3/2026 | ||||||
23 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 772 mil. € | 3 | 4 | 8/2007 | 5/2026 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
24 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 8 325 - 9 049 | 3 | 5 | 5/2008 | 12/2025 | ||||||
25 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 52 267 | 2 | 1 | 11/2008 | 10/2026 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
26 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 5 518 - 7 917 | 2 | 3 | 7/2004 | 6/2026 | ||||||
27 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 1 908 - 2 240 | 2 | 2 | 7/2004 | 6/2026 | ||||||
27 úsekov |
264,9 km |
6 381 mil. € |
3 407 - 62 652 | 2,6 |
3,1 |
10/2021 - 10/2026 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku