✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
27 úsekov |
264,9 km |
2 - 8 |
6 381 mil. € |
2,6 |
3,1 |
||||||||||
1 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 7,7 % | 2 | 1 | žiadna | dopravné, TEN-T | ||||
2 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | NDS údaj neposkytla | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | ostatné | ||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6,1 % | 4 | 5 | žiadna | ostatné | ||||
4 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | NDS údaj neposkytla | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | ostatné | ||||
5 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 3,9 % | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | dopravné, TEN-T | ||||
6 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 16,7 % | 2 | 2 | žiadna | dopravné | ||||
7 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 7,3 % | 4 | 5 | Územné konanie začaté od 9/2021. | ostatné | ||||
8 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | NDS údaj neposkytla | 2 | 2 | Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie. | ostatné | ||||
9 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 11,7 % | 1 | 2 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | dopravné, TEN-T | ||||
10 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 5,9 % | 1 | 3 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | |||||
11 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | NDS údaj neposkytla | 4 | 3 | žiadna | variant TEN-T | ||||
12 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | NDS údaj neposkytla | 3 | 4 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | ostatné | ||||
13 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 6,8 % | 1 | 1 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | dopravné, TEN-T | ||||
14 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 5,8 % | 1 | 1 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | dopravné, TEN-T | ||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 4,1 % | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | ostatné | ||||
16 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 9,0 % | 4 | 4 | Územné konanie začaté od 7/2021. | ostatné | ||||
17 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 5,6 % | 2 | 3 | žiadna | ostatné | ||||
18 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | NDS údaj neposkytla | 3 | 3 | žiadna | ostatné | ||||
19 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | NDS údaj neposkytla | 4 | 4 | žiadna | ostatné | ||||
20 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 7,1 % | 3 | 5 | žiadna | ostatné | ||||
21 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 4,1 % | 2 | 3 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | ostatné | ||||
22 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 4,9 % | 4 | 4 | žiadna | ostatné | ||||
23 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | NDS údaj neposkytla | 3 | 5 | žiadna | |||||
24 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 14,9 % | 2 | 1 | žiadna | |||||
25 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 5,6 % | 2 | 2 | žiadna | ostatné | ||||
26 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 3,3 % | 3 | 2 | žiadna | ostatné | ||||
27 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 8,6 % | 4 | 4 | žiadna | ostatné | ||||
27 úsekov |
264,9 km |
2 - 8 |
6 381 mil. € |
2,6 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku