✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
48 úsekov |
536,2 km |
15 |
11 307 mil. € |
1 698 - 62 652 | 3,1 |
3,2 |
10/2021 - 8/2032 |
|||||||||
1 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 10/2021 | |||||||
2 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 6/2023 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 7/2023 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
4 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 8/2023 | |||||||
5 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 1 | 227 mil. € | 4 | 4 | 2/2024 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
6 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 1 | 172 mil. € | 4 | 4 | 2/2024 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
7 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 4/2024 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
8 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 1 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 12/2023 | ||||||
9 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 12 mil. € | 2 | 1 | 4/2024 | ||||||||
10 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 94 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | 6/2024 | |||||||
11 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 77 mil. € | 2 | 2 | 2/2025 | ||||||||
12 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 2/2025 | |||||||
13 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 2/2025 | |||||||
14 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 1 | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | 2/2025 | ||||||
15 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | 4/2025 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
16 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 2 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 5/2025 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
17 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 1 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 8/2025 | ||||||
18 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 7/2025 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
19 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | 8/2025 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
20 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 12/2025 | |||||||
21 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | 2/2026 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
22 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | 3/2026 | |||||||
23 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 772 mil. € | 3 | 4 | 5/2026 | ||||||||
24 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 12/2025 | |||||||
25 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 10/2026 | ||||||
26 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 1 | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 6/2026 | ||||||
27 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 6/2026 | |||||||
28 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 133 mil. € | 5 | 5 | 6/2028 | ||||||||
29 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | 7/2028 | |||||||
30 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 5/2029 | |||||||
31 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 5/2029 | |||||||
32 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 5/2029 | |||||||
33 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 11/2029 | |||||||
34 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 1 | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 11/2029 | ||||||
35 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 1 | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 9/2030 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
36 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 9/2030 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
37 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 10/2030 | |||||||
38 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 10/2030 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
39 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 1 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 11/2030 | ||||||
40 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 1 | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 12/2030 | ||||||
41 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 12/2030 | |||||||
42 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 1 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 2/2032 | |||||
43 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 107 mil. € | 5 | 5 | 2/2032 | ||||||||
44 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 8/2032 | |||||||
45 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 8/2032 | |||||||
46 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 8/2032 | |||||||
47 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 1 | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 8/2032 | ||||||
48 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 1 | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 8/2032 | ||||||
48 úsekov |
536,2 km |
15 |
11 307 mil. € |
1 698 - 62 652 | 3,1 |
3,2 |
10/2021 - 8/2032 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku