✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
460,2 km |
2 - 8 |
13 280 m |
10 379 mil. € |
2 552 - 93 344 | 2,3 |
2,8 |
6/2015 - 3/2028 |
7/2020 - 10/2021 |
|||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 400 m | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 0 m | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 240 m | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||||
9 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 1 071 m | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||||
10 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 1 513 m | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 6/2015 | 10/2021 | ||||||
11 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1.2.2010 | 5/2017 | 1/2021 (0,0) | ||||||
12 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 337 m | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 1.3.2012 | 12/2017 | ||||||
13 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 1.6.2017 | 2/2018 | |||||||
14 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 212 m | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 9/2018 | 6/2018 | ||||||
15 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 1.8.2009 | 6/2023 | ||||||
16 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 15 m | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | nezačaté | 7/2023 | |||||
17 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | nezačaté | 2/2024 | |||||||
18 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | nezačaté | 2/2024 | |||||||
19 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | nezačaté | 4/2024 | ||||||
20 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 60 m | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 9/2018 | 12/2023 | |||||
21 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 0 m | 77 mil. € | 2 | 2 | nezačaté | 2/2025 | ||||||
22 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 192 m | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | nezačaté | 2/2025 | |||||
23 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 496 m | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | nezačaté | 2/2025 | |||||
24 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 61 m | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | nezačaté | 2/2025 | |||||
25 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 178 m | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | nezačaté | 4/2025 | |||||
26 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 804 m | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 1.10.2013 | 5/2025 | |||||
27 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 886 m | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | nezačaté | 8/2025 | |||||
28 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 1 124 m | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 1.1.2010 | 7/2025 | |||||
29 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 578 m | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | nezačaté | 8/2025 | |||||
30 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 253 m | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | nezačaté | 12/2025 | |||||
31 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 1 757 m | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | nezačaté | 2/2026 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
32 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | 9/2018 | 3/2026 | ||||||
33 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | nezačaté | 5/2026 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
34 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 015 m | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | nezačaté | 12/2025 | |||||
35 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 331 m | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 01/2019 | 10/2026 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
36 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 101 m | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | nezačaté | 6/2026 | |||||
37 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 227 m | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | nezačaté | 6/2026 | |||||
38 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 446 m | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | nezačaté | 6/2027 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
39 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | nezačaté | 2/2027 | ||||||
40 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | nezačaté | 7/2027 | |||||
41 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 449 m | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | nezačaté | 7/2027 | |||||
42 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 214 m | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | nezačaté | 1/2028 | |||||
43 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 164 m | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | nezačaté | 11/2027 | |||||
44 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 157 m | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | nezačaté | 3/2028 | |||||
460,2 km |
2 - 8 |
13 280 m |
10 379 mil. € |
2 552 - 93 344 | 2,3 |
2,8 |
6/2015 - 3/2028 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku