✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
stavebné práce
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
24 úsekov |
235,1 km |
2 - 8 |
6 048 mil. € |
2 552 - 62 652 | 3,3 |
3,1 |
6/2030 - 9/2033 |
||||||||||
1 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | Mestečko | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | ||||||
2 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | Hunkovce, Vyšný Komárnik | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 11/2031 (+4,8) | ||||||
3 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | Šahy | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 11/2030 (+5,2) | ||||||
4 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | Turňa nad Bodvou | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 7/2032 (+5,3) | ||||||
5 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | Turany 2, Hubová | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 12/2030 (+4,5) | ||||||
6 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | Plešivec | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 2/2032 (+4,9) | ||||||
7 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | Stročín | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
8 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | Slovenská Ľupča, Korytnica | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 2/2031 (+6,9) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
9 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | Okrúhle | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 6/2030 (+3,7) | ||||||
10 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | Giraltovce | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
11 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | 9/2031 (+5,4) | |||||||
12 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | 11/2030 (+6,4) | |||||||
13 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | Mošovce,
Horná Štubňa | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 9/2032 (+4,1) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
14 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | Púchov západ,
Púchov východ,
Dolné Kočkovce | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | ||||||
15 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | Kuková | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
16 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | Jablonov n.Turňou | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 2/2031 (+4,1) | ||||||
17 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2032 (+5,6) | |||||||
18 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | Kuková | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 6/2030 (+3,7) | ||||||
19 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | Nováky - západ | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 3/2031 (+5,9) | ||||||
20 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 6/2033 (+3,3) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
21 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 2/2033 (+4,5) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
22 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | Senec | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 6/2030 (+6,9) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
23 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | Zeleneč nová, Trnava rekonštrukcia | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 9/2032 (+5,6) | |||||
24 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | 9/2033 (+5,8) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | ||||||
24 úsekov |
235,1 km |
2 - 8 |
6 048 mil. € |
2 552 - 62 652 | 3,3 |
3,1 |
6/2030 - 9/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku