✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||
315,5 km |
2 - 6 |
2 552 - 54 519 | 3,6 |
3,4 |
||||||||||
1 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | 9/2015 | |||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | ||||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 5 587 | 5 | 4 | ||||||
4 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | |||||
5 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | ||||||
6 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 7 793 | 2 | 4 | ||||||
7 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | ||||||
8 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||||
9 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | ||||||
10 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 10 359 | 3 | 3 | ||||||
11 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||||
12 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||||
13 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | ||||||
14 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | ||||||
15 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | ||||||
16 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | ||||||
17 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 7 234 | 4 | 3 | 10/2018 | |||||
18 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 10/2018 | |||||
19 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 7 784 | 4 | 4 | ||||||
20 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | ||||||
21 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | |||||
22 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 4/2021 | |||||
23 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | ||||||
24 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 7 211 | 4 | 2 | 4/2019 | |||||
25 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 4/2019 | |||||
315,5 km |
2 - 6 |
2 552 - 54 519 | 3,6 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku