✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
279,2 km |
2 - 6 |
3 249 m |
5 428 mil. € |
106,9 km |
3,9 |
3,5 |
|||||||||
1 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 7,3 km | 3 | 3 | žiadna | |||||
2 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 3 | 2 | žiadna | ||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | žiadna | ||||||
4 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | ||||||
5 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 45 m | 94 mil. € | 9,0 km | 4 | 2 | žiadna | ||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 9,8 km | 5 | 5 | žiadna | |||||
7 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 428 m | 406 mil. € | 4 | 4 | žiadna | |||||
8 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 86 m | 133 mil. € | 8,9 km | 4 | 3 | žiadna | ||||
9 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 366 m | 339 mil. € | 4 | 4 | žiadna | |||||
10 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 5 | 5 | žiadna | ||||||
11 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 433 m | 191 mil. € | 3 | 3 | žiadna | |||||
12 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 440 m | 182 mil. € | 4 | 3 | žiadna | |||||
13 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 110 m | 71 mil. € | 4 | 3 | žiadna | |||||
14 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 3 | 5 | žiadna | ||||||
15 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 164 m | 129 mil. € | 11,1 km | 3 | 2 | žiadna | ||||
16 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 137 m | 124 mil. € | 8,3 km | 3 | 3 | žiadna | ||||
17 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | žiadna | ||||||
18 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 199 m | 101 mil. € | 6,3 km | 4 | 3 | žiadna | ||||
19 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 226 m | 176 mil. € | 17,2 km | 5 | 5 | žiadna | ||||
20 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 123 m | 117 mil. € | 14,0 km | 5 | 4 | žiadna | ||||
21 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 228 m | 287 mil. € | 15,0 km | 2 | 2 | žiadna | ||||
22 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 265 m | 222 mil. € | 4 | 3 | žiadna | |||||
279,2 km |
2 - 6 |
3 249 m |
5 428 mil. € |
106,9 km |
3,9 |
3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku