✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
421,3 km |
2 - 6 |
8 172 mil. € |
2 561 - 93 344 | 2,9 |
3,0 |
7/2020 - 10/2021 | |||||||||
1 | 46. | 3/2029 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 1 175 | 3 | 3 | ||||||
2 | 39. - 40. | 3/2028 | 19,9 km | 6 | Zeleneč nová, Trnava rekonštrukcia | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 137 - 3 460 | 3 | 2 | ||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
4 | 32. - 33. | 12/2026 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | ||||||||
5 | 60. - 61. | 8/2031 | 8,7 km | 2 | Valaská Dubová, Likavka | 94 mil. € | 7 211 | 562 | 4 | 2 | |||||
6 | 7/2016 | 17,4 km | 4 | Šamorín, Holice | 8 544 - 13 236 | 632 - 727 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 491 - 590 | 5 | 5 | ||||||
8 | 1/2014 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 3 167 - 3 233 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
9 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | Hubová, Likavka, Ivachnová | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 420 - 2 535 | 1 | 1 | ||||||
10 | 7/2016 | 4,4 km | 4 - 6 | Čierna voda, Rača | 1 | 2 | |||||||||
11 | 7/2016 | 22,6 km | 4 - 6 | Jarovce, Rusovce, Ketelec, Rovinka, Ivanka západ, Ivanka sever | 32 336 - 93 344 | . . . | 3 057 - 7 634 | 1 | 2 | ||||||
12 | 7/2016 | 8,4 km | 4 | Dunajská Lužná | 13 102 - 19 993 | 516 - 667 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||
13 | 55. - 56. | 5/2031 | 11,5 km | 4 | Liptovská Osada | 406 mil. € | 7 784 | 636 | 4 | 4 | |||||
14 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | Kriváň | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 1 143 - 1 188 | 3 | 4 | ||||||
15 | 50. - 52. | 5/2030 | 8,0 km | 2 | Kuková | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 142 - 701 | 4 | 3 | |||||
16 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 639 - 3 702 | 1 | 2 | |||||
17 | 55. - 56. | 5/2031 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 598 - 1 086 | 4 | 4 | ||||||
18 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | Stupava | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 960 | 5 | 5 | ||||
19 | 57. - 58. | 6/2031 | 14,0 km | 4 | Martin, Rakovo | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 1 297 - 1 405 | 3 | 3 | |||||
20 | 53. - 54. | 7/2030 | 11,2 km | 2 | Púchov západ,
Púchov východ,
Dolné Kočkovce | 182 mil. € | 7 234 | 394 | 4 | 3 | |||||
21 | 48. - 49. | 9/2029 | 7,9 km | 2 | Mošovce,
Horná Štubňa | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 788 - 963 | 4 | 3 | |||||
22 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | Mýtna | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 1 039 - 1 131 | 2 | 2 | ||||||
23 | 57. - 58. | 6/2031 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 150 - 839 | 3 | 5 | ||||||
24 | 60. - 61. | 8/2031 | 10,9 km | 2 | Široká, Jasenová, v mestskom variante tiež Kocmáľ (Mokraď) a Dolný Kubín stred | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 410 - 1 220 | 3 | 2 | |||||
25 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | Prešov - sever | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 399 - 500 | 1 | 3 | ||||||
26 | 6/2017 | 7,9 km | 4 | Prešov západ, Prešov juh | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 186 - 1 322 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
27 | 7/2016 | 6,4 km | 4 - 6 | Prievoz | 27 633 - 44 493 | . . . | 912 - 1 523 | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
28 | 12/2017 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 789 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||
29 | 50. - 52. | 5/2030 | 7,5 km | 2 | Giraltovce | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 1 149 - 1 405 | 3 | 3 | |||||
30 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | Stupava | 107 mil. € | 5 | 5 | |||||||
31 | 50. - 52. | 5/2030 | 6,0 km | 2 | Stročín | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 1 375 - 1 435 | 4 | 3 | |||||
32 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | Plešivec | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 489 - 606 | 5 | 5 | |||||
33 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | Turňa nad Bodvou | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 593 - 844 | 5 | 4 | |||||
34 | 59. | 7/2031 | 17,5 km | 4 | Rákoš, Zvolenská Slatina | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 12 819 - 29 988 | 1 311 - 1 980 | 2 | 2 | ||||
35 | 12/2016 | 5,7 km | 4 | Čadca Podzávoz, Čadca Bukov | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 2 643 - 3 222 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
36 | 53. - 54. | 7/2030 | 11,3 km | 2 | Mestečko | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 292 - 307 | 4 | 3 | |||||
421,3 km |
2 - 6 |
8 172 mil. € |
2 561 - 93 344 | 2,9 |
3,0 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku