Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)44 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)12 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 2 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 1 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 0 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
 
 
 
 
470,4 km
2 - 8
10 165 mil. €
9 190 mil. €
1 698 - 62 652
3,1
3,1
1
3.
3/2022
D1
3,5 km
8
149 mil. €
127 mil. €
62 652
.
.
.
1
1
2
4.
9/2022
R4
10,2 km
4
299 mil. €
263 mil. €
22 341 - 30 731
1
3
3
5.
4/2023
R1
8,1 km
4
173 mil. €
146 mil. €
12 387 - 17 316
2
3
4
6.
7/2023
R2
6,8 km
4
171 mil. €
129 mil. €
11 764 - 50 895
3
3
5
7.
2/2024
D1
13,5 km
4
1 235 mil. €
1 158 mil. €
13 676 - 21 949
1
1
6
8. - 9.
3/2024
R2
6,2 km
2
105 mil. €
97 mil. €
5 304
2
2
7
8. - 9.
3/2024
R7
9,4 km
4
191 mil. €
153 mil. €
6 428 - 9 084
4
5
8
10.
4/2024
D1
3,8 km
2
57 mil. €
52 mil. €
10 312
3
5
9
11.
6/2024
R1
2,7 km
4
155 mil. €
139 mil. €
16 268
4
3
10
12.
7/2024
R3
6,5 km
2
70 mil. €
58 mil. €
6 706 - 9 733
2
2
11
13.
8/2024
R2
8,3 km
2
169 mil. €
156 mil. €
5 277 - 6 250
2
2
12
14. - 15.
10/2024
R7
23,5 km
2
227 mil. €
210 mil. €
4
4
13
14. - 15.
10/2024
R7
14,3 km
2
172 mil. €
163 mil. €
4
4
14
16. - 17.
12/2024
R7
8,4 km
4
161 mil. €
130 mil. €
6 403 - 9 478
4
5
15
16. - 17.
12/2024
R2
14,1 km
2
272 mil. €
243 mil. €
5 792 - 7 064
3
2
16
18.
4/2025
D1
1,1 km
2
12 mil. €
10 mil. €
2
1
17
19.
6/2025
R4
8,2 km
2
94 mil. €
86 mil. €
4 001
3
3
18
20. - 23.
10/2025
R3
4,9 km
2
77 mil. €
67 mil. €
2
2
19
20. - 23.
10/2025
R3
8,3 km
2
199 mil. €
183 mil. €
5 550 - 9 787
2
3
20
20. - 23.
10/2025
R2
16,0 km
4
277 mil. €
234 mil. €
9 654 - 12 079
2
2
21
20. - 23.
10/2025
R2
2,7 km
4
59 mil. €
47 mil. €
12 862
3
4
22
24.
12/2025
R2
6,1 km
4
143 mil. €
108 mil. €
12 157
3
4
23
32. - 33.
12/2026
D4
12,4 km
4
772 mil. €
738 mil. €
3
4
24
44. - 45.
2/2029
D4
3,6 km
4
133 mil. €
121 mil. €
5
5
25
46.
3/2029
D1
7,3 km
4
321 mil. €
300 mil. €
10 359
3
3
26
50. - 52.
5/2030
R4
8,0 km
2
133 mil. €
118 mil. €
5 814 - 7 518
4
3
27
50. - 52.
5/2030
R4
7,5 km
2
124 mil. €
110 mil. €
3 769 - 3 897
3
3
28
50. - 52.
5/2030
R4
6,0 km
2
101 mil. €
87 mil. €
3 782 - 6 302
4
3
29
53. - 54.
7/2030
R6
11,2 km
2
182 mil. €
161 mil. €
7 234
4
3
30
53. - 54.
7/2030
R6
11,3 km
2
222 mil. €
199 mil. €
2 561 - 5 054
4
3
31
55. - 56.
5/2031
R1
11,5 km
4
406 mil. €
384 mil. €
7 784
4
4
32
55. - 56.
5/2031
R1
9,5 km
4
339 mil. €
317 mil. €
9 704 - 13 715
4
4
33
57. - 58.
6/2031
R8
54,9 km
4
1 020 mil. €
943 mil. €
4 151 - 11 477
3
5
34
57. - 58.
6/2031
R3
14,0 km
4
191 mil. €
160 mil. €
14 233 - 18 874
3
3
35
59.
7/2031
R2
17,5 km
4
287 mil. €
256 mil. €
12 819 - 29 988
2
2
36
60. - 61.
8/2031
R3
8,7 km
2
94 mil. €
75 mil. €
7 211
4
2
37
60. - 61.
8/2031
R3
10,9 km
2
129 mil. €
115 mil. €
5 586 - 10 745
3
2
38
62. - 63.
10/2032
D2
8,5 km
6
90 mil. €
82 mil. €
32 968
.
.
.
5
5
39
62. - 63.
10/2032
D2
6,9 km
6
107 mil. €
98 mil. €
5
5
40
64. - 68.
8/2033
D1
12,6 km
4
418 mil. €
394 mil. €
9 503 - 9 802
3
3
41
64. - 68.
8/2033
D1
18,2 km
4
192 mil. €
174 mil. €
6 207 - 8 525
2
2
42
64. - 68.
8/2033
D1
15,8 km
4
139 mil. €
127 mil. €
4 033 - 8 369
4
3
43
64. - 68.
8/2033
D1
12,1 km
4
162 mil. €
148 mil. €
10 444 - 14 783
3
3
44
64. - 68.
8/2033
D1
15,5 km
4
136 mil. €
125 mil. €
1 698 - 6 812
4
3
 
 
 
 
 
470,4 km
2 - 8
10 165 mil. €
9 190 mil. €
1 698 - 62 652
3,1
3,1
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku