✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
258,5 km |
2 - 6 |
24 |
3 933 mil. € |
110,0 km |
1 698 - 32 968 | 3,4 |
||||||||||
1 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 149 - 407 | 3 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | |||||
2 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 2 | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 489 - 601 | 3 | ||||||
3 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 2 | 287 mil. € | 15,0 km | 12 819 - 29 988 | 480 - 650 | 2 | |||||
4 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 2 | 94 mil. € | 9,0 km | 7 211 | 245 | 4 | |||||
5 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 4 | 129 mil. € | 11,1 km | 5 586 - 10 745 | 142 - 209 | 3 | |||||
6 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 0 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 1 232 | 5 | |||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 1 | 107 mil. € | 5 | ||||||||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 1 | 418 mil. € | 14,3 km | 9 503 - 9 802 | 222 - 236 | 3 | |||||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 2 | 192 mil. € | 19,6 km | 6 207 - 8 525 | 205 - 244 | 2 | |||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 1 | 139 mil. € | 17,5 km | 4 033 - 8 369 | 64 - 112 | 4 | |||||
11 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 1 | 162 mil. € | 7,5 km | 10 444 - 14 783 | 202 - 239 | 3 | |||||
12 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 1 | 136 mil. € | 16,0 km | 1 698 - 6 812 | 27 - 108 | 4 | |||||
13 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 2 | 305 mil. € | 3 | ||||||||
14 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 4 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 172 - 328 | 4 | ||||||
258,5 km |
2 - 6 |
24 |
3 933 mil. € |
110,0 km |
1 698 - 32 968 | 3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku