✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||||
14 úsekov |
258,5 km |
6,7 % |
2 - 6 |
2 356 m |
3 933 mil. € |
1 698 - 32 968 | 3,4 |
3,2 |
|||||||||||
1 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 18,9 % | 2 | 60 m | 305 mil. € | 3 | 3 | 2/2020 | 2/2032 | |||||||
2 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 5,3 % | 2 | 295 m | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 10/2004 | 2/2032 | ||||||
3 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 1,3 % | 4 | 53 m | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 8/2030 | |||||||
4 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 2,3 % | 4 | 408 m | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 8/2030 | |||||||
5 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 1,1 % | 4 | 213 m | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 8/2030 | |||||||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 3,2 % | 4 | 154 m | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 8/2030 | |||||||
7 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 2,2 % | 4 | 303 m | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 8/2030 | |||||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 1/2030 | ||||||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 1/2030 | ||||||||||
10 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 7,3 % | 4 | 433 m | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 9/2010 | 9/2029 | ||||||
11 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2,0 % | 2 | 45 m | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 1/2029 | |||||||
12 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 9,5 % | 2 | 164 m | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 1/2029 | |||||||
13 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 20,7 % | 4 | 228 m | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 11/2008 | 9/2028 | ||||||
14 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | 4/2010 | 6/2027 | |||||||
14 úsekov |
258,5 km |
6,7 % |
2 - 6 |
2 356 m |
3 933 mil. € |
1 698 - 32 968 | 3,4 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku