✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
odhad INEKO
| |||||||||||
434,9 km |
2 - 8 |
8 565 mil. € |
176,6 mil. € |
1 698 - 62 652 | 2,9 |
3,0 |
2/2024 - 3/2024 |
||||||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 6,3 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 2/2024 | |||||||
2 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 6,0 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 3/2024 | |||||||
3 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 8,2 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
4 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 6,3 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
5 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 6,0 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
6 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 5,9 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | ||||||
7 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 2,6 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
8 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 23,4 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | |||||||
9 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 3,1 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | |||||||
10 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 1,4 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | |||||||
11 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 1,3 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
12 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 3,4 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 16 268 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
13 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 4,3 mil. € | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ||||||
14 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 3,0 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | |||||||
15 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 2,8 mil. € | 4 | 4 | ||||||||
16 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 2,1 mil. € | 4 | 4 | ||||||||
17 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 0,9 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | |||||||
18 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 11,6 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | |||||||
19 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 20,1 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | |||||||
20 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 7,2 mil. € | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
21 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 8,7 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
22 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 5,4 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||||
23 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 4,8 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||||
24 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 1,7 mil. € | 9,86 % | 32 968 | . . . | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
25 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 2,6 mil. € | 9,86 % | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
26 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 5,9 mil. € | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | ||||||
27 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 3,1 mil. € | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | ||||||
28 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 2,7 mil. € | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | ||||||
29 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 2,9 mil. € | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | ||||||
30 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 2,3 mil. € | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | ||||||
31 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 5,0 mil. € | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 3 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
32 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5,5 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | ||||||
434,9 km |
2 - 8 |
8 565 mil. € |
176,6 mil. € |
1 698 - 62 652 | 2,9 |
3,0 |
2/2024 - 3/2024 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku