✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||||
34 úsekov |
512,2 km |
2 - 8 |
91 801 m |
8 925 mil. € |
100,5 min. |
1 065 - 62 652 | 3,1 |
3,4 |
0.1 - 1.03 | |||||||||
1 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 359 m | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | nedostupný údaj | ||||||
2 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | nedostupný údaj | ||||||||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 1 544 m | 77 mil. € | 2,7 min. | 2 | 2 | 0,96 | |||||||
4 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 2 006 m | 227 mil. € | 4 | 4 | 0,59 | ||||||||
5 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 2 205 m | 116 mil. € | 4,0 min. | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 1,03 | ||||||
6 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 377 m | 191 mil. € | 4,5 min. | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 0,44 | ||||||
7 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 1 640 m | 143 mil. € | 3,1 min. | 12 157 | 3 | 4 | 0,10 | ||||||
8 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 2 060 m | 309 mil. € | 5,2 min. | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 0,43 | |||||
9 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 487 m | 94 mil. € | 5,2 min. | 4 001 | 3 | 3 | 0,40 | ||||||
10 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 2 045 m | 105 mil. € | 1,7 min. | 14 625 | 2 | 2 | 0,78 | ||||||
11 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 3 480 m | 211 mil. € | 13,1 min. | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 0,32 | ||||||
12 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 420 m | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 0,81 | |||||||
13 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 1 929 m | 277 mil. € | 7,7 min. | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 0,65 | ||||||
14 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 16 837 m | 224 mil. € | 11,3 min. | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | 0,24 | |||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | nedostupný údaj | ||||||||
16 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 2 956 m | 199 mil. € | 5,1 min. | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 0,94 | ||||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 3 494 m | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 0,72 | |||||||
18 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 624 m | 179 mil. € | 2,1 min. | 15 053 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 0,86 | |||||
19 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 1 295 m | 125 mil. € | 6,7 min. | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 0,18 | ||||||
20 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 1 638 m | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | nedostupný údaj | |||||||
21 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 1 030 m | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | nedostupný údaj | |||||||
22 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 158 m | 12 mil. € | 2 | 1 | nedostupný údaj | ||||||||
23 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 395 m | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | nedostupný údaj | |||||||
24 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 1 948 m | 122 mil. € | 4,4 min. | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 0,86 | ||||||
25 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 1 095 m | 272 mil. € | 9,4 min. | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 0,63 | ||||||
26 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 2 982 m | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | nedostupný údaj | |||||||
27 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | nedostupný údaj | ||||||||
28 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 206 m | 59 mil. € | 1,2 min. | 12 862 | 3 | 4 | 0,65 | ||||||
29 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 330 m | 1 235 mil. € | 7,6 min. | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 0,46 | ||||||
30 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 6 851 m | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 0,71 | |||||||
31 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 2 006 m | 172 mil. € | 4 | 4 | 0,59 | ||||||||
32 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 14 945 m | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | nedostupný údaj | |||||||
33 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 9 563 m | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 0,34 | |||||||
34 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 3 896 m | 410 mil. € | 5,4 min. | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | 0,93 | |||||
34 úsekov |
512,2 km |
2 - 8 |
91 801 m |
8 925 mil. € |
100,5 min. |
1 065 - 62 652 | 3,1 |
3,4 |
0.1 - 1.03 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku