✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
stavebné práce
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 227,3 mil. € | 12,4 min. | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 12/2013 | ||||||
2 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 2,6 min. | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 3/2020 | |||||||
3 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 409,8 mil. € | 9,9 min. | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 6/2014 | |||||
4 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 5,0 min. | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 8/2019 | |||||||
5 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 7/2019 | ||||||||
6 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 3,6 min. | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 3/2021 | |||||||
59,8 km |
2 - 4 |
1 554 mil. € |
637,1 mil. € |
33,6 min. |
8 780 - 32 334 | 1,7 |
2,3 |
12/2013 - 3/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku