✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
21 úsekov |
351,2 km |
2 - 8 |
6 173 mil. € |
135,5 min. |
1 065 - 62 652 | 3,0 |
3,0 |
|||||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 20,0 min. | 2030 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||
2 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 17,5 min. | 2030 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
3 | 3. | 3/2022 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 2030 | 62 652 | . . . | 1 | 1 | ||||||
4 | 7. | 2/2024 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 17,0 min. | 2030 | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
5 | 8. - 9. | 3/2024 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 7,0 min. | 2030 | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
6 | 10. | 4/2024 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 2022 | 10 312 | 3 | 5 | |||||||
7 | 14. - 15. | 10/2024 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 2030 | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||||
8 | 14. - 15. | 10/2024 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 2030 | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||||
9 | 16. - 17. | 12/2024 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 2030 | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
10 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2030 | 2 | 1 | ||||||||
11 | 34. - 36. | 6/2027 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 2030 | 62 652 | . . . | 2 | 1 | ||||||
12 | 39. - 40. | 3/2028 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | |||||||
13 | 46. | 3/2029 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 6,0 min. | 2027 | 10 359 | 3 | 3 | ||||||
14 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 12,0 min. | 2030 | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | ||||||
15 | 64. - 68. | 8/2033 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 17,0 min. | 2030 | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | ||||||
16 | 64. - 68. | 8/2033 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 16,0 min. | 2030 | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | ||||||
17 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 8,0 min. | 2030 | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | ||||||
18 | 64. - 68. | 8/2033 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 15,0 min. | 2030 | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | ||||||
19 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2040 | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||||
20 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2040 | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||||
21 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 2040 | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||||
21 úsekov |
351,2 km |
2 - 8 |
6 173 mil. € |
135,5 min. |
1 065 - 62 652 | 3,0 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku