✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
podľa údajov NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
12 úsekov |
153,3 km |
2 - 4 |
1 972 mil. € |
3,0 |
2,5 |
|||||||||||
1 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 1 307 - 1 203 | 2 | 2 | ||||||||
2 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 1 175 - 1 262 | 2 | 2 | ostatné | ||||||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | ostatné | |||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 782 - 1 231 | 2 | 3 | ostatné | ||||||
5 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 1 111 - 1 112 | 3 | 2 | TEN-T | ||||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 1 024 - 1 288 | 4 | 3 | 7/2020 | variant TEN-T | |||||
7 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 2 114 - 2 070 | 3 | 3 | 9/2026 | variant TEN-T | |||||
8 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 919 | 4 | 2 | ostatné | ||||||
9 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 791 - 1 514 | 3 | 2 | ostatné | ||||||
10 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | 4/2025 | variant TEN-T | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 1 155 - 1 257 | 4 | 2 | variant TEN-T | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 616 - 1 456 | 4 | 4 | variant TEN-T | ||||||
12 úsekov |
153,3 km |
2 - 4 |
1 972 mil. € |
3,0 |
2,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku