✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
5 - vysoko predražená, 1 - veľmi nízka
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
1 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 0,2 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | ||||||||
2 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 4,2 mil. € | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2024 (+2,6) | ||||||
2 úseky |
18,7 km |
2 - 4 |
272 mil. € |
4,4 mil. € |
10 088 - 50 895 | 2,0 |
1,5 |
8/2022 - 10/2024 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku