✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
110,8 km |
2 - 4 |
2 815 mil. € |
5 277 - 21 949 | 3,0 |
3,2 |
||||||||
1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 6,8 % | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 70 %, pozastavené pre zmenu trasy | |||||
2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 6,0 % | 5 304 | 2 | 2 | 73 % | |||||
3 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6,1 % | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 0 % | |||||
4 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | NDS údaj neposkytla | 10 312 | 3 | 5 | 30 %, pozastavené | |||||
5 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | NDS údaj neposkytla | 16 268 | 4 | 3 | 0 % | |||||
6 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | NDS údaj neposkytla | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 0 % | |||||
7 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5,4 % | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 70 % | |||||
8 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 9,0 % | 4 | 4 | 0 % | ||||||
9 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 8,6 % | 4 | 4 | 0 % | ||||||
10 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 7,3 % | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 0 % | |||||
11 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 3,3 % | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 63 % | |||||
110,8 km |
2 - 4 |
2 815 mil. € |
5 277 - 21 949 | 3,0 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku