✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||||
14 úsekov |
174,2 km |
2 - 4 |
3 326 mil. € |
4 001 - 29 988 | 2,9 |
1/2027 - 6/2036 | ||||||||||
1 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 1 | 7/2002 | 1/2027 (+5,0) | |||||||
2 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 4 001 | 1 697 | 3 | 1/2000 | 6/2027 (+4,7) | |||||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 7/1993 | 10/2028 (+4,1) | |||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 1 279 - 1 930 | 3 | 7/1993 | 10/2028 (+4,1) | |||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 269 - 3 025 | 2 | 12/1998 | 10/2028 (+3,2) | |||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 2 829 | 4 | 12/1998 | 10/2028 (+4,2) | |||||
7 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 2 815 | 4 | 12/1998 | 12/2028 (+4,3) | |||||
8 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 7 784 | 1 477 | 4 | 9/2009 | 5/2033 (+10,2) | |||||
9 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 1 608 - 2 367 | 4 | 9/2009 | 5/2033 (+10,2) | |||||
10 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 906 - 2 145 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | 1/2009 | 6/2036 (+2,3) | ||||
11 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 025 - 3 385 | 3 | 5/2008 | 6/2034 (+7,0) | |||||
12 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 841 - 4 706 | 2 | 5/2006 | 7/2034 (+10,0) | |||||
13 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 7 211 | 1 520 | 2 | 5/2007 | 8/2034 (+2,1) | |||||
14 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 1 352 - 2 228 | 2 | 5/2007 | 8/2034 (+2,1) | |||||
14 úsekov |
174,2 km |
2 - 4 |
3 326 mil. € |
4 001 - 29 988 | 2,9 |
1/2027 - 6/2036 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku