✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||||
1 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 5/2026 | 6/2033 (+3,3) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||||
2 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 1 256 m | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 10 038 - 10 657 | 2 | 4 | 5/2025 | 1/2029 (+3,0) | ||||||
3 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 1 468 m | 105 mil. € | 14 625 | 12 086 | 2 | 2 | 8/2025 | 8/2029 (+3,8) | ||||||
4 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 2 594 m | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 5 149 - 8 286 | 4 | 4 | 8/2025 | 4/2028 (+4,8) | ||||||
5 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 554 m | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 8 325 - 9 049 | 3 | 5 | 12/2025 | 12/2029 (+2,8) | ||||||
6 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 624 m | 179 mil. € | 15 053 | 10 223 | 1 | 2 | 3/2026 | 11/2030 (+6,4) | ||||||
7 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 1 041 m | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 898 - 6 394 | 4 | 4 | 12/2025 | 8/2028 (+5,1) | ||||||
8 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 1 225 m | 100 mil. € | 11 611 | 9 922 | 4 | 3 | 2/2026 | 10/2028 (+3,5) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
9 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 2 773 m | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 9 492 - 16 617 | 1 | 1 | 7/2025 | 5/2029 (+5,1) | ||||||
9 úsekov |
96,3 km |
2 - 4 |
11 535 m |
2 435 mil. € |
6 412 - 21 743 | 2,7 |
3,2 |
5/2025 - 5/2026 |
4/2028 - 6/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku