✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 6 | 321 mil. € | NDS údaj neposkytla | 42 774 - 54 519 | . . . | 459 - 530 | 3 | 2 | ||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 8 | 234 mil. € | 83 524 | 62 652 | . . . | 837 | 2 | 1 | ||||
3 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 2 | 112 mil. € | 11 065 | 8 634 - 11 116 | 240 - 422 | 2 | 4 | |||||
4 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 2 | 116 mil. € | 7 822 | 6 651 - 9 113 | 140 - 156 | 2 | 3 | |||||
5 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 2 | 73 mil. € | 8 422 | 5 587 | 178 | 5 | 4 | |||||
6 | 41. | 9/2028 | R2 | 2 | 235 mil. € | 8 908 | 7 793 | 393 | 2 | 4 | |||||
7 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 2 | 122 mil. € | 4 129 | 3 407 - 3 769 | 95 - 124 | 2 | 2 | |||||
8 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 4 | 785 mil. € | 13 409 | 8 140 - 13 204 | 192 - 339 | 3 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
9 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 2 | 63 mil. € | 1 303 | 9 492 - 10 279 | 170 - 254 | 3 | 2 | |||||
10 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 2 | 129 mil. € | 4 200 | 2 552 - 2 737 | 77 - 169 | 4 | 3 | |||||
2 - 8 |
2 189 mil. € |
2 552 - 62 652 | 2,8 |
2,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku