✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
1 | R2 | 18,0 km | 9,7 % | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 2/2016 | |||||
2 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 8/2010 | ||||||
3 | D1 | 7,3 km | 9,0 % | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | 8/2013 | |||||
4 | R2 | 14,0 km | 5,5 % | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 6/2016 | |||||
5 | R2 | 9,8 km | 11,0 % | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2009 | |||||
6 | R3 | 7,9 km | 10,1 % | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 5/2019 | |||||
60,5 km |
8,8 % |
2 - 4 |
910 mil. € |
5 189 - 10 359 | 4,5 |
4,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku