✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 1 018 m | 173 mil. € | 146 mil. € | 18,0 mil. € | 12 387 - 17 316 | 225 - 330 | 2 | 3 | |||||
2 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 1 169 m | 171 mil. € | 129 mil. € | 19,0 mil. € | 11 764 - 50 895 | 236 - 1 254 | 3 | 3 | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 226 m | 176 mil. € | 151 mil. € | 8,4 mil. € | 5 189 - 6 389 | 153 - 173 | 5 | 5 | |||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 121 mil. € | 33,9 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
5 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 300 mil. € | 41,1 mil. € | 10 359 | 541 | 3 | 3 | ||||||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 123 m | 117 mil. € | 101 mil. € | 7,2 mil. € | 5 809 - 8 826 | 226 - 259 | 5 | 4 | |||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 80 mil. € | 8,2 mil. € | 6 452 - 10 032 | 212 - 272 | 5 | 5 | ||||||
8 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 110 m | 71 mil. € | 54 mil. € | 4,8 mil. € | 5 441 - 8 427 | 196 - 287 | 4 | 3 | |||||
8 úsekov |
75,4 km |
2 - 4 |
2 646 m |
1 254 mil. € |
1 082 mil. € |
14,1 mil. € |
5 189 - 50 895 | 4,0 |
3,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku