✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||||||
11 úsekov |
104,5 km |
2 - 4 |
1 672 mil. € |
2 561 - 10 359 | 4,2 |
3,6 |
||||||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 2 112 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 7,0 | ||||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 7,0 | |||||||||
3 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | Dostavba na 4-pruh s druhou rúrou tunela Branisko (4,9 km) do 10 rokov je primeraná potrebám. Odhad nákladov až na úrovni 300 miliónov eur však považujeme za výrazne premrštený. Indikuje, že NDS pristupuje k plánovaniu projektov a ich nákladom benevolentne a bez účinnej kontroly nebude hľadať najefektívnejšie riešenie (hoci trasa je v tomto prípade daná, rizikom môžu byť prehnané požiadavky policajtov, hasičov i rôznych útvarov NDS a absentujúce pravidlá, ktorý by pri stavbách dopravnej infraštruktúry na Slovensku strážili primeranosť požiadaviek a projektovaných riešení). | 7,0 | |||||||
4 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 1 747 - 1 961 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 6,0 | |||||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 2 292 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 7,0 | ||||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 7,0 | 12/2018 | |||||||
7 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 974 | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 6,0 | 4/2017 | ||||||
8 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 2 113 | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 6,0 | 4/2017 | ||||||
9 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 1 951 | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 6,0 | 4/2017 | ||||||
10 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 8,0 | 11/2020 | |||||||
11 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 8,0 | 11/2020 | |||||||
11 úsekov |
104,5 km |
2 - 4 |
1 672 mil. € |
2 561 - 10 359 | 4,2 |
3,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku