✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
91,2 km |
2 - 4 |
1 622 mil. € |
2 561 - 12 862 | 3,0 |
2,8 |
||||||||||||
1 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2030 | 2 | 1 | 7/2023 | |||||||
2 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | Svidník sever | 94 mil. € | 2030 | 4 001 | 3 | 3 | 6/2023 | |||||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | Dlhá nad Oravou | 77 mil. € | 2030 | 2 | 2 | 1/2024 | ||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | Podbiel | 199 mil. € | 2030 | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 1/2024 | |||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | Trenčianske Mitice | 277 mil. € | 2030 | 9 654 - 12 079 | 2 | Súčasná cesta má dobré šírkové parametre iba po Trenčianske Jastrabie, ďalej až po Ruskovce ide o úzku cestu neadekvátnu vysokej dopravnej záťaži, ktorá navyše sčasti vedie aj cez obec. | 2 | 5/2024 | ||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 2030 | 12 862 | 3 | Súčasná cesta I/9 v tomto úseku je prehľadná, dostatočne široká a vedie mimo obcí. Potrebuje len generálnu prestavbu úplne zdegradovanej betónovej vozovky, ktorú má už pripravenú Slovenská správa ciest. Po jej uskutočnení bude cesta I/9 od diaľnice D1 po Mníchovu Lehotu najmenej problémová z celého ťahu po Nováky. | 4 | 8/2023 | |||||
7 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | Trenčín juh, Trenčianska Turná | 143 mil. € | 2030 | 12 157 | 3 | Súčasná cesta I/9 v tomto úseku je prehľadná, dostatočne široká a vedie mimo obcí. Potrebuje len generálnu prestavbu úplne zdegradovanej betónovej vozovky, ktorú pripravuje Slovenská správa ciest. Po jej uskutočnení bude cesta I/9 od diaľnice D1 po Mníchovu Lehotu najmenej problémová z celého ťahu po Nováky. | 4 | 2/2024 | ||||
8 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | Kuková | 133 mil. € | 2030 | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 5/2028 | |||||
9 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | Giraltovce | 124 mil. € | 2030 | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 5/2028 | |||||
10 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | Stročín | 101 mil. € | 2030 | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 5/2028 | |||||
11 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | Púchov západ,
Púchov východ,
Dolné Kočkovce | 182 mil. € | 2030 | 7 234 | 4 | 3 | 2/2029 | |||||
12 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | Mestečko | 222 mil. € | 2030 | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 2/2029 | |||||
91,2 km |
2 - 4 |
1 622 mil. € |
2 561 - 12 862 | 3,0 |
2,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku