✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||
11 úsekov |
104,5 km |
2 - 4 |
1 672 mil. € |
4,2 |
3,6 |
2/2032 - 9/2033 |
||||||||
1 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 3 | 3 | 9/2033 (+5,8) | |||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 2/2033 (+4,5) | |||||
3 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 5 | 5 | 9/2032 (+5,6) | |||||
4 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | |||||
5 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | |||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 4 | 3 | 9/2032 (+4,1) | |||||
7 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 3 | 3 | 5/2033 (+6,1) | |||||
8 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | |||||
9 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 | 5 | 2/2032 (+4,9) | |||||
10 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 | 4 | 7/2032 (+5,3) | |||||
11 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | |||||
11 úsekov |
104,5 km |
2 - 4 |
1 672 mil. € |
4,2 |
3,6 |
2/2032 - 9/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku