✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
293,0 km |
2 - 4 |
3 360 mil. € |
111,9 mil. € |
7,4 min. |
1 065 - 13 545 | 4,2 |
3,8 |
|||||||||
1 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 5,8 mil. € | 2,6 min. | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | |||||
2 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 6,2 mil. € | 3,6 min. | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | |||||
3 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 5,5 mil. € | 1,2 min. | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | |||||
4 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 6,2 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | ||||||
5 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 5,7 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | ||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 7,8 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | |||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 12,1 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 3,3 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | V zmysle záverov Štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 0,3 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 0,7 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. Prípadná budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku (je nutné hľadať menej nákladné riešenie) | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 16,1 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 27,0 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 15,2 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
293,0 km |
2 - 4 |
3 360 mil. € |
111,9 mil. € |
7,4 min. |
1 065 - 13 545 | 4,2 |
3,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku