✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | R3 | 8,7 km | 2 | 45 m | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | ||||||
2 | R1 | 11,5 km | 4 | 428 m | 406 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 7 784 | 4 | 4 | |||||
3 | R1 | 9,5 km | 4 | 366 m | 339 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | |||||
4 | R3 | 14,0 km | 4 | 433 m | 191 mil. € | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | |||||
5 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | |||||||
6 | R3 | 10,9 km | 2 | 164 m | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | ||||||
7 | R2 | 17,5 km | 4 | 228 m | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | |||||
127,0 km |
2 - 4 |
1 663 m |
2 466 mil. € |
4 151 - 29 988 | 3,3 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku