✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||
1 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 82 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 10/2035 (+5,6) | |||
2 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 98 mil. € | 5 | 5 | 10/2035 (+5,9) | |||||
3 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 138 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2024 (+2,6) | ||||
4 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 62 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | ||||
34,1 km |
2 - 6 |
470 mil. € |
379 mil. € |
10 088 - 50 895 | 3,5 |
3,3 |
8/2022 - 10/2035 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku