✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
| ||||||||||
1 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 82 mil. € | 41 057 | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 5,6 | ||||
2 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 98 mil. € | 46 864 | 5 | 5 | 6,0 | ||||||
3 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 300 mil. € | 17 042 | 10 359 | 3 | 3 | 5,8 | |||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 121 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | 4,5 | ||||||
5 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 138 mil. € | 15 320 | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 2,6 | |||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 80 mil. € | 10 783 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 5,6 | |||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 54 mil. € | 12 145 - 15 746 | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 4,1 | |||||
8 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 151 mil. € | 8 348 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 4,9 | |||||
9 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 62 mil. € | 7 754 | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||||
10 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 101 mil. € | 15 407 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 5,4 | |||||
10 úsekov |
94,6 km |
2 - 6 |
1 380 mil. € |
1 187 mil. € |
5 189 - 50 895 | 4,1 |
3,8 |
2.62465753424658 - 5.95068493150685 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku