✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||||
15 úsekov |
325,6 km |
2 - 6 |
4 315 mil. € |
3 777 mil. € |
13,2 mil. € |
1 065 - 54 519 | 3,9 |
3,8 |
3/2025 - po 2040 |
||||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 748 mil. € | 52,7 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 12,9 | žiadna | 2/2031 (+6,9) | |||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 65 mil. € | 8,9 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 14,8 | žiadna | 2/2031 (+4,1) | |||||
3 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 270 mil. € | 16,1 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 13,8 | žiadna | 9/2032 (+5,6) | ||||
4 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 86 mil. € | 11,7 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 23,8 | žiadna | 3/2031 (+5,9) | |||||
5 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 204 mil. € | 20,4 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | 23,8 | žiadna | 9/2031 (+5,4) | |||||
6 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 113 mil. € | 16,3 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 10,8 | žiadna | 11/2031 (+4,8) | |||||
7 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 56 mil. € | 13,0 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 14,3 | žiadna | 11/2030 (+5,2) | |||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 546 mil. € | 15,0 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | 12,5 | žiadna | po 2040 | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 182 mil. € | 7,9 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 16,9 | žiadna | po 2040 (0,0) | |||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 71 mil. € | 8,9 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | 14,3 | žiadna | po 2040 (0,0) | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 60 mil. € | 19,3 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 13,3 | žiadna | po 2040 (0,0) | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 49 mil. € | 31,7 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | 15,6 | žiadna | 3/2025 (0,0) | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 302 mil. € | 11,2 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 16,9 | žiadna | po 2040 (0,0) | |||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 541 mil. € | 10,4 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | 14,3 | žiadna | po 2040 (+13,9) | |||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 485 mil. € | 7,8 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 16,9 | žiadna | po 2040 (0,0) | |||||
15 úsekov |
325,6 km |
2 - 6 |
4 315 mil. € |
3 777 mil. € |
13,2 mil. € |
1 065 - 54 519 | 3,9 |
3,8 |
3/2025 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku