✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
155,7 km |
4 - 6 |
2 878 mil. € |
59,1 mil. € |
1,5 |
2,1 |
12/2019 - 10/2021 |
||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 10,9 mil. € | 1 | 1 | ||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 8,7 mil. € | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 11,6 mil. € | 1 | 2 | ||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
9 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 5,1 mil. € | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 5,1 mil. € | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 9,4 mil. € | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 0,9 mil. € | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
13 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 2,6 mil. € | 1 | 3 | ||||||
14 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 0,5 mil. € | 2 | 2 | 7/2017 | |||||
15 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 4,4 mil. € | 4 | 5 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
155,7 km |
4 - 6 |
2 878 mil. € |
59,1 mil. € |
1,5 |
2,1 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku