✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
13 úsekov |
145,2 km |
2 - 6 |
2 466 mil. € |
119,2 km |
4 033 - 93 344 | 1,6 |
2,1 |
7/2020 - 10/2021 |
||||||||
1 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 18,4 km | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 15,5 km | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||
3 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 17,0 km | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||
4 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||||
6 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 7,0 km | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
7 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 18,5 km | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 17,5 km | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | ||||||
9 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 9,8 km | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
10 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 8,0 km | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
11 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
12 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||||
13 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 7,5 km | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
13 úsekov |
145,2 km |
2 - 6 |
2 466 mil. € |
119,2 km |
4 033 - 93 344 | 1,6 |
2,1 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku