✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
165,5 km |
2 - 6 |
29 |
3 298 mil. € |
8 544 - 93 344 | 1,5 |
2,1 |
7/2020 - 10/2021 | |||||||||
1 | 1/2014 | ![]() | D1 | 11,3 km | 4 | 0 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 33 - 195 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||
2 | 6/2014 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | 1 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 133 - 458 | 1 | 2 | |||||
3 | 7/2016 | ![]() | R7 | 17,4 km | 4 | 2 | 8 544 - 13 236 | 64 - 170 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||
4 | 7/2016 | ![]() | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 2 | 1 | 2 | ||||||||
5 | 7/2016 | ![]() | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 146 - 596 | 1 | 2 | |||||
6 | 7/2016 | ![]() | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | 13 102 - 19 993 | 86 - 192 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||
7 | 7/2016 | ![]() | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 27 633 - 44 493 | . . . | 53 - 648 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||
8 | 12/2016 | ![]() | D3 | 5,7 km | 4 | 2 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 138 - 504 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||
9 | 6/2017 | ![]() | D1 | 7,9 km | 4 | 2 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 220 - 372 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||
10 | 12/2017 | ![]() | D1 | 2,6 km | 4 | 0 | 39 mil. € | 14 624 | 229 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||
11 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 4 | 1 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 213 - 312 | 1 | 3 | |||||
12 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | 1 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 51 - 106 | 2 | 2 | |||||
13 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 2 | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 230 - 281 | 2 | 2 | |||||
14 | 1. | 10/2021 | ![]() | R4 | 14,3 km | 4 | 3 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 90 - 464 | 2 | 1 | ||||
15 | 6. | 7/2023 | ![]() | R2 | 6,8 km | 4 | 2 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 169 - 482 | 3 | 3 | ||||
16 | 25. | 1/2026 | ![]() | D3 | 10,8 km | 4 | 1 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 62 - 103 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||
17 | 27. | 5/2026 | ![]() | D3 | 11,2 km | 4 | 2 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 118 - 245 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | |||
165,5 km |
2 - 6 |
29 |
3 298 mil. € |
8 544 - 93 344 | 1,5 |
2,1 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku