✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
11 úsekov |
100,2 km |
2 - 4 |
18 782 m |
2 370 mil. € |
8 544 - 32 334 | 1,6 |
2,4 |
7/2020 - 10/2021 | ||||||||
1 | 1/2014 | ![]() | D1 | 11,3 km | 4 | 3 015 m | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
2 | 6/2014 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | 7 445 m | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
3 | 7/2016 | ![]() | R7 | 17,4 km | 4 | 0 m | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||
4 | 7/2016 | ![]() | R7 | 8,4 km | 4 | 0 m | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||
5 | 6/2017 | ![]() | D1 | 7,9 km | 4 | 2 237 m | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
6 | 12/2017 | ![]() | D1 | 2,6 km | 4 | 0 m | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
7 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 4 | 1 153 m | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||
8 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | 0 m | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||||
9 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 2 | 0 m | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||
10 | 39. - 40. | 3/2028 | ![]() | R2 | 9,6 km | 2 | 0 m | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | Jestvujúca cesta I/9 je na tomto úseku mimoriade úzka, s nedostatkom prehľadných úsekov na bežpečné predbiehanie pomalších vozidiel. Jej kapacitu ešte zhoršuje cca 6%-né stúpanie pri Novákoch. Opakovane tu dochádza k ťažkým dopravným nehodám aj s fatálnymi následkami, najmä na rovnom ale úzkom úseku s napojeniami ciest z/do obce Nitrica. | 4 | ||||
11 | 46. | 3/2029 | ![]() | D1 | 7,3 km | 4 | 4 932 m | 321 mil. € | 10 359 | 3 | Týmto úsekom prechádza cca 12 tisíc vozidiel, z toho dvetisíc ťažkých (nad 3,5 tony). Jestvujúca diaľnica v polovičnom profile kapacitne zvládne aj o polovicu vyššiu dopravnú záťaž. Vnímanie potreby dobudovania druhej rúry Braniska súvisí skôr s uzatváraním tunela počas technologických odstávok z dôvodu údržby a opráv, čomu však nie je namieste prisudzovať rovnakú naliehavosť ako riešeniu iných úsekov, ktoré sú podobnou dopravou po nevyhovujúcej ceste zaťažené celoročne. | 3 | ||||
11 úsekov |
100,2 km |
2 - 4 |
18 782 m |
2 370 mil. € |
8 544 - 32 334 | 1,6 |
2,4 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku