✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
15 úsekov |
148,6 km |
4 - 8 |
2 761 mil. € |
527,5 mil. € |
8 544 - 93 344 | 1,6 |
2,1 |
7/2020 - 10/2021 |
|||||||||
1 | 12/2013 | ![]() | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 22,9 mil. € | 22,9 % | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||
2 | 1/2014 | ![]() | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 14,7 mil. € | 13,8 % | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | 7/2016 | ![]() | R7 | 17,4 km | 4 | 30,8 mil. € | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
4 | 7/2016 | ![]() | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 50,2 mil. € | 1 | 2 | |||||||||
5 | 7/2016 | ![]() | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 179,5 mil. € | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||||
6 | 7/2016 | ![]() | R7 | 8,4 km | 4 | 25,1 mil. € | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
7 | 7/2016 | ![]() | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 70,3 mil. € | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
8 | 12/2016 | ![]() | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 16,6 mil. € | 9,3 % | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
9 | 6/2017 | ![]() | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 43,9 mil. € | 13,4 % | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
10 | 12/2017 | ![]() | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 10,3 mil. € | NDS údaj neposkytla | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
11 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 17,1 mil. € | NDS údaj neposkytla | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||
12 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 4,3 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||||
13 | 3/2020 | ![]() | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 2,5 mil. € | NDS údaj neposkytla | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||
14 | 34. - 36. | 6/2027 | ![]() | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 34,4 mil. € | 7,7 % | 62 652 | . . . | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
15 | 55. - 56. | 5/2031 | ![]() | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 4,8 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
15 úsekov |
148,6 km |
4 - 8 |
2 761 mil. € |
527,5 mil. € |
8 544 - 93 344 | 1,6 |
2,1 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku