✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 4/2009 | |||||
2 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 1 | 2 | 9/2017 | ||||||||
3 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 9/2017 | ||||||
4 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 8/2017 | 10/2021 | |||||
5 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
6 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2020 | |||||
7 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 1/2030 | |||||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 11/2031 | |||||
134,4 km |
2 465 mil. € |
4 151 - 93 344 | 1,6 |
2,3 |
12/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku