✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
11 úsekov |
112,5 km |
2 - 6 |
3 639 m |
2 166 mil. € |
63,5 min. |
5 277 - 93 344 | 1,7 |
2,2 |
|||||||||
1 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||||
2 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||||||
3 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 365 m | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | |||||||
4 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 1 169 m | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | |||||||
5 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 212 m | 267 mil. € | 7,0 min. | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||||
6 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 240 m | 555 mil. € | 17,5 min. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
7 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 11,5 min. | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||||||
8 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 337 m | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||||
9 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 135 m | 70 mil. € | 7,0 min. | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||||
10 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 57 m | 169 mil. € | 7,5 min. | 5 277 - 6 250 | 2 | Úseky jestvujúcej cesty I/16 od Zacharoviec pri Rimavskej Sobote po obchvat Figy sú výrazne najhoršie na celom južnom ťahu. Ide o naliehavejší problém ako riešenie iba zriedka problémového horského prechodu Soroška, kde sa plánuje dlhý a nákladný tunel. | 2 | |||||
11 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 1 124 m | 410 mil. € | 13,0 min. | 13 886 - 21 743 | 1 | Týmto úsekom prechádza už takmer 22 tisíc vozidiel denne, z toho 3,4 tisíca ťažkých (nad 3,5 tony). To prevyšuje kapacitu dvojpruhovej cesty, neprimerane zaťažuje dotknuté obce a denne spôsobuje výrazné zdržania. Po otvorení nového úseku D3 z Čadce po Svrčinovec od roku 2021 stúpne atraktivita tohto ťahu ešte viac. S ňou sa zväčší aj dĺžka kolón a každodenných zdržaní na križovatke pri Kysuckom Novom Meste a obci Radoľa. | 1 | |||||
11 úsekov |
112,5 km |
2 - 6 |
3 639 m |
2 166 mil. € |
63,5 min. |
5 277 - 93 344 | 1,7 |
2,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku