✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 8,0 km | 36,3 % | 2 | 133 mil. € | 4 | 3 | ||||
2 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,2 km | 26,4 % | 2 | 182 mil. € | 4 | 3 | ||||
3 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 6,0 km | 17,0 % | 2 | 101 mil. € | 4 | 3 | ||||
4 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,3 km | 30,1 % | 2 | 222 mil. € | 4 | 3 | ||||
5 | 24. | 12/2025 | ![]() | R2 | 6,1 km | 24,1 % | 4 | 143 mil. € | 3 | Súčasná cesta I/9 v tomto úseku je prehľadná, dostatočne široká a vedie mimo obcí. Potrebuje len generálnu prestavbu úplne zdegradovanej betónovej vozovky, ktorú pripravuje Slovenská správa ciest. Po jej uskutočnení bude cesta I/9 od diaľnice D1 po Mníchovu Lehotu najmenej problémová z celého ťahu po Nováky. | 4 | |||
6 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 7,5 km | 24,3 % | 2 | 124 mil. € | 3 | 3 | ||||
6 úsekov |
50,0 km |
27,1 % |
2 - 4 |
905 mil. € |
3,7 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku