Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)91 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)14 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 3 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 1 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 2 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
 
 
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
 
 
 
 
91 úsekov
1 159,4 km
5,6 %
2 - 8
20 830 mil. €
1 065 - 93 344
2,9
3,0
7/2020 - 10/2021
1
D1
14,9 km
13,3 %
4
341 mil. €
12 491 - 24 900
1
1
7/2008
2
D1
11,3 km
26,6 %
4
517 mil. €
23 579 - 28 413
2
3
9/2008
1/2021
(0,0)
3
D1
13,5 km
55,1 %
4
555 mil. €
22 691 - 32 334
1
2
9/2008
4
R7
17,4 km
0,0 %
4
8 544 - 13 236
2
3
9/2015
7/2020
(0,0)
5
D4
4,4 km
0,0 %
4 - 6
1
2
2/2017
6
D4
22,6 km
0,0 %
4 - 6
32 336 - 93 344
.
.
.
1
2
8/2017
7
R7
8,4 km
0,0 %
4
13 102 - 19 993
1
1
4/2016
7/2020
(0,0)
8
R7
6,4 km
0,0 %
4 - 6
27 633 - 44 493
.
.
.
1
1
6/2017
10/2021
9
D3
5,7 km
0,0 %
4
269 mil. €
11 465 - 18 743
1
2
6/2015
12/2020
(0,0)
10
D1
7,9 km
0,0 %
4
434 mil. €
19 072 - 21 988
1
2
12/2014
10/2021
11
D1
2,6 km
0,0 %
4
39 mil. €
14 624
1
1
9/2015
1/2021
(0,0)
12
R4
4,3 km
26,8 %
4
179 mil. €
15 837 - 18 098
1
3
8/2016
13
R2
13,5 km
0,0 %
4
142 mil. €
9 007 - 9 998
2
2
6/2018
14
R2
9,1 km
0,0 %
4
267 mil. €
8 780 - 11 203
3
4
15
R3
4,4 km
0,0 %
2
70 mil. €
10 334 - 11 542
2
2
2/2012
16
R4
14,3 km
0,0 %
4
202 mil. €
10 088 - 50 895
2
1
7/2019
Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby.
17
D1
3,5 km
0,0 %
8
149 mil. €
62 652
.
.
.
1
1
3/2019
Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav
18
R4
10,2 km
18,8 %
4
299 mil. €
22 341 - 30 731
1
3
5/2021
Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby.
19
R1
8,1 km
0,0 %
4
173 mil. €
12 387 - 17 316
2
3
8/2022
Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie.
20
R2
6,8 km
0,0 %
4
171 mil. €
11 764 - 50 895
3
3
3/2022
Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby.
21
D1
13,5 km
64,2 %
4
1 235 mil. €
13 676 - 21 949
1
1
2/2024
Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde.
22
R2
6,2 km
0,0 %
2
105 mil. €
5 304
2
2
4/2022
žiadna
23
R7
9,4 km
0,0 %
4
191 mil. €
6 428 - 9 084
4
5
7/2023
žiadna
24
D1
3,8 km
0,0 %
2
57 mil. €
10 312
3
5
2/2023
žiadna
25
R1
2,7 km
0,0 %
4
155 mil. €
16 268
4
3
4/2023
žiadna
26
R3
6,5 km
0,0 %
2
70 mil. €
6 706 - 9 733
2
2
12/2022
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
27
R2
8,3 km
0,0 %
2
169 mil. €
5 277 - 6 250
2
2
8/2022
žiadna
28
R7
23,5 km
0,0 %
2
227 mil. €
4
4
11/2023
Územné konanie začaté od 7/2021.
29
R7
14,3 km
0,0 %
2
172 mil. €
4
4
11/2023
žiadna
30
R7
8,4 km
0,0 %
4
161 mil. €
6 403 - 9 478
4
5
4/2024
Územné konanie začaté od 9/2021.
31
R2
14,1 km
30,4 %
2
272 mil. €
5 792 - 7 064
3
2
7/2023
žiadna
32
D1
1,1 km
0,0 %
2
12 mil. €
2
1
7/2023
žiadna
33
R4
8,2 km
0,0 %
2
94 mil. €
4 001
3
3
6/2023
žiadna
34
R3
4,9 km
0,0 %
2
77 mil. €
2
2
1/2024
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
35
R3
8,3 km
7,6 %
2
199 mil. €
5 550 - 9 787
2
3
1/2024
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
36
R2
16,0 km
3,0 %
4
277 mil. €
9 654 - 12 079
2
2
5/2024
Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie.
37
R2
2,7 km
0,0 %
4
59 mil. €
12 862
3
4
8/2023
Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie.
38
R2
6,1 km
0,0 %
4
143 mil. €
12 157
3
4
2/2024
Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených.
39
D3
10,8 km
0,0 %
4
309 mil. €
14 176 - 14 186
2
4
2/2025
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA.
40
R2
20,7 km
0,0 %
2
211 mil. €
6 969 - 10 726
4
4
8/2024
žiadna
41
D3
11,2 km
0,0 %
4
410 mil. €
13 886 - 21 743
1
1
4/2025
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA.
42
R4
4,0 km
0,0 %
4
105 mil. €
14 625
2
2
8/2024
žiadna
43
R2
10,6 km
0,0 %
2
125 mil. €
6 412 - 8 112
4
4
3/2025
žiadna
44
R1
4,6 km
0,0 %
4
100 mil. €
11 611
4
3
10/2025
žiadna
45
D3
4,0 km
14,8 %
4
179 mil. €
15 053
1
2
2/2025
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie.
46
D4
12,4 km
88,4 %
4
772 mil. €
3
4
7/2026
Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA).
47
D1
10,6 km
0,0 %
8
234 mil. €
62 652
.
.
.
2
1
12/2024
žiadna
48
R4
6,5 km
0,0 %
2
116 mil. €
6 651 - 9 113
2
3
6/2025
žiadna
49
R4
7,0 km
0,0 %
2
122 mil. €
3 407 - 3 769
2
2
6/2025
žiadna
50
R1
14,9 km
32,1 %
4
785 mil. €
8 140 - 13 204
3
3
5/2026
žiadna
51
R2
7,8 km
0,0 %
2
73 mil. €
5 587
5
4
2/2026
žiadna
52
D1
19,9 km
0,0 %
6
321 mil. €
42 774 - 54 519
.
.
.
3
2
7/2026
žiadna
53
R2
9,6 km
0,0 %
2
112 mil. €
8 634 - 11 116
2
4
8/2026
žiadna
54
R2
11,5 km
5,1 %
2
235 mil. €
7 793
2
4
2/2027
žiadna
55
R4
7,9 km
0,0 %
2
129 mil. €
2 552 - 2 737
4
3
11/2026
žiadna
56
R3
5,0 km
0,0 %
2
63 mil. €
9 492 - 10 279
3
2
4/2026
žiadna
57
R2
18,0 km
8,0 %
2
176 mil. €
5 189 - 6 389
5
5
1/2027
žiadna
58
D4
3,6 km
0,0 %
4
133 mil. €
5
5
6/2028
žiadna
59
D1
7,3 km
67,6 %
4
321 mil. €
10 359
3
3
6/2027
žiadna
60
R2
14,0 km
0,0 %
2
117 mil. €
5 809 - 8 826
5
4
7/2027
žiadna
61
R2
9,8 km
0,0 %
2
93 mil. €
6 452 - 10 032
5
5
9/2027
žiadna
62
R3
7,9 km
0,0 %
2
71 mil. €
5 441 - 8 427
4
3
2/2028
žiadna
63
R4
8,0 km
0,0 %
2
133 mil. €
5 814 - 7 518
4
3
5/2028
žiadna
64
R4
7,5 km
0,0 %
2
124 mil. €
3 769 - 3 897
3
3
5/2028
žiadna
65
R4
6,0 km
0,0 %
2
101 mil. €
3 782 - 6 302
4
3
5/2028
žiadna
66
R6
11,2 km
0,0 %
2
182 mil. €
7 234
4
3
2/2029
žiadna
67
R6
11,3 km
0,0 %
2
222 mil. €
2 561 - 5 054
4
3
2/2029
žiadna
68
R1
11,5 km
16,3 %
4
406 mil. €
7 784
4
4
6/2029
žiadna
69
R1
9,5 km
14,7 %
4
339 mil. €
9 704 - 13 715
4
4
6/2029
žiadna
70
R8
54,9 km
0,0 %
4
1 020 mil. €
4 151 - 11 477
3
5
6/2029
žiadna
71
R3
14,0 km
0,0 %
4
191 mil. €
14 233 - 18 874
3
3
11/2029
žiadna
72
R2
17,5 km
0,0 %
4
287 mil. €
12 819 - 29 988
2
2
9/2029
žiadna
73
R3
8,7 km
0,0 %
2
94 mil. €
7 211
4
2
1/2030
žiadna
74
R3
10,9 km
0,0 %
2
129 mil. €
5 586 - 10 745
3
2
1/2030
žiadna
75
D2
8,5 km
0,0 %
6
90 mil. €
32 968
.
.
.
5
5
1/2031
žiadna
76
D2
6,9 km
0,0 %
6
107 mil. €
5
5
1/2031
žiadna
77
D1
12,6 km
31,8 %
4
418 mil. €
9 503 - 9 802
3
3
8/2031
žiadna
78
D1
18,2 km
0,0 %
4
192 mil. €
6 207 - 8 525
2
2
8/2031
žiadna
79
D1
15,8 km
0,0 %
4
139 mil. €
4 033 - 8 369
4
3
8/2031
žiadna
80
D1
12,1 km
0,0 %
4
162 mil. €
10 444 - 14 783
3
3
8/2031
žiadna
81
D1
15,5 km
0,0 %
4
136 mil. €
1 698 - 6 812
4
3
8/2031
žiadna
82
R3
14,0 km
24,6 %
2
305 mil. €
3
3
2/2033
žiadna
83
R2
49,0 km
2,3 %
2
662 mil. €
5 762 - 14 648
4
4
2/2033
žiadna
84
R1
42,1 km
0,0 %
4
631 mil. €
5 713 - 13 545
5
5
žiadna
85
R7
29,2 km
0,0 %
2
230 mil. €
2 156 - 6 890
5
5
žiadna
86
R3
10,3 km
0,0 %
2
92 mil. €
5 098 - 5 557
4
2
žiadna
87
D3
3,1 km
0,0 %
4
60 mil. €
5 420 - 8 693
5
5
žiadna
88
R5
1,7 km
0,0 %
2
54 mil. €
7 972
3
4
žiadna
89
R7
32,8 km
0,0 %
2
367 mil. €
2 228 - 6 331
5
5
žiadna
90
R3
58,5 km
0,0 %
2
611 mil. €
3 247 - 11 434
4
4
žiadna
91
R7
71,3 km
0,0 %
2
553 mil. €
1 065 - 4 239
5
5
žiadna
 
 
 
91 úsekov
1 159,4 km
5,6 %
2 - 8
20 830 mil. €
1 065 - 93 344
2,9
3,0
7/2020 - 10/2021
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku