✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 14,1 % | 2 | R 11,5/120 | 172 mil. € | 163 mil. € | 11,4 mil. € | 4 | 4 | ||||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 9,7 % | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 176 mil. € | 151 mil. € | 8,4 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | D 26,5/100 | 133 mil. € | 121 mil. € | 33,9 mil. € | 5 | 5 | |||||||
4 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 9,0 % | 4 | 26,5/100 | 321 mil. € | 300 mil. € | 41,1 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | |||||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 5,5 % | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 117 mil. € | 101 mil. € | 7,2 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 11,0 % | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 93 mil. € | 80 mil. € | 8,2 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 10,1 % | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 71 mil. € | 54 mil. € | 4,8 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | |||||
7 úsekov |
74,8 km |
9,9 % |
2 - 4 |
1 083 mil. € |
970 mil. € |
12,7 mil. € |
5 189 - 10 359 | 4,4 |
4,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku