Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)13 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)14 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 1 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 1 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 1 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
 
 
 
 
 
 
13 úsekov
120,1 km
2 - 8
2 107 mil. €
5 277 - 62 652
2,6
3,0
0.1 - 0.93
1
3.
3/2022
D1
3,5 km
8
149 mil. €
62 652
.
.
.
1
1
Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav
nedostupný údaj
2
8. - 9.
3/2024
R2
6,2 km
2
105 mil. €
5 304
2
2
žiadna
0,46
3
14. - 15.
10/2024
R7
23,5 km
2
227 mil. €
4
4
Územné konanie začaté od 7/2021.
0,59
4
12.
7/2024
R3
6,5 km
2
70 mil. €
6 706 - 9 733
2
2
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
0,10
5
25.
1/2026
D3
10,8 km
4
309 mil. €
14 176 - 14 186
2
4
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA.
0,43
6
26.
4/2026
R2
20,7 km
2
211 mil. €
6 969 - 10 726
4
4
žiadna
0,32
7
16. - 17.
12/2024
R7
8,4 km
4
161 mil. €
6 403 - 9 478
4
5
Územné konanie začaté od 9/2021.
0,81
8
10.
4/2024
D1
3,8 km
2
57 mil. €
10 312
3
5
žiadna
nedostupný údaj
9
18.
4/2025
D1
1,1 km
2
12 mil. €
2
1
žiadna
nedostupný údaj
10
71. - 78.
po 2040
R5
1,7 km
2
54 mil. €
7 972
3
4
žiadna
0,82
11
13.
8/2024
R2
8,3 km
2
169 mil. €
5 277 - 6 250
2
2
žiadna
0,23
12
14. - 15.
10/2024
R7
14,3 km
2
172 mil. €
4
4
žiadna
0,59
13
27.
5/2026
D3
11,2 km
4
410 mil. €
13 886 - 21 743
1
1
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA.
0,93
 
 
 
 
 
13 úsekov
120,1 km
2 - 8
2 107 mil. €
5 277 - 62 652
2,6
3,0
0.1 - 0.93
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku