✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||
13 úsekov |
258,7 km |
2 - 6 |
2 865 mil. € |
4,8 |
4,8 |
||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | |||||
2 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 212 - 272 | 5 | 5 | |||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 178 | 5 | 4 | |||
4 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 9,86 % | 1 232 | 5 | 5 | |||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 129 - 338 | 5 | 5 | ||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 90 - 156 | 5 | 5 | ||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 150 - 245 | 5 | 5 | ||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 9,86 % | 5 | 5 | ||||
9 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 153 - 173 | 5 | 5 | |||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 45 - 173 | 5 | 5 | ||||
11 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5,85 % (Včeláre - Šaca) | 226 - 259 | 5 | 4 | |||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 39 - 162 | 5 | 5 | ||||
13 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 393 | 2 | 4 | |||
13 úsekov |
258,7 km |
2 - 6 |
2 865 mil. € |
4,8 |
4,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku