✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
- predĺženie
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | -0,6 km | 13,0 min. | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | |||||
2 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 0,7 km | 2,3 min. | 12 862 | 3 | 4 | |||||
3 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | -0,8 km | 4,5 min. | 12 157 | 3 | 4 | |||||
4 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 0,0 km | 4,0 min. | 15 053 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | ||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||||
100,0 km |
2 - 4 |
1 210 mil. € |
-0,7 km |
23,8 min. |
1 065 - 15 053 | 2,8 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku