✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 57. - 58. | 6/2031 | ![]() | R8 | 54,9 km | 4 | 0 m | 1 020 mil. € | NDS údaj neposkytla | 3 | 5 | 8,0 | |||
2 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R1 | 42,1 km | 4 | 0 m | 631 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | 10,0 | |||
3 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 29,2 km | 2 | 0 m | 230 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 5 | 5 | 7,0 | |||
4 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R3 | 10,3 km | 2 | 0 m | 92 mil. € | 13 009 | 4 | 2 | 7,0 | |||
5 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | D3 | 3,1 km | 4 | 0 m | 60 mil. € | 9 865 | 5 | 5 | 5,0 | |||
6 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R5 | 1,7 km | 2 | 0 m | 54 mil. € | 12 176 | 3 | 4 | 8,0 | |||
7 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 32,8 km | 2 | 0 m | 367 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 5 | 5 | 9,0 | |||
8 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R3 | 58,5 km | 2 | 0 m | 611 mil. € | 1 303 - 10 541 | 4 | 4 | 9,0 | |||
9 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 71,3 km | 2 | 0 m | 553 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 5 | 5 | 9,0 | |||
9 úsekov |
303,9 km |
2 - 4 |
3 618 mil. € |
4,3 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku