✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 11. | 6/2024 | ![]() | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 34,9 mil. € | 16 268 | 4 | Súčasná cesta kapacitne postačuje a perspektívne ju odľahčí kompletizácia diaľnice D1. Tá odbremení trasu cez Donovaly od východo-západného tranzidu, ktorý ju dočasne využíva. | 3 | 1/2023 | ||||
2 | 19. | 6/2025 | ![]() | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 10,5 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | 12/2017 | |||||
3 | 31. | 11/2026 | ![]() | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 40,9 mil. € | 15 053 | 1 | Vyše 15 tisíc vozidiel, z toho 3,8-tisíca ťažkých, znamená pre tunel Horelica pri Čadci o polovicu vyššie zaťaženie v porovnaní s tunelom Branisko, ktorý má rovnako iba jednu tunelovú rúru. Časté priebežné uzatváranie tunela Horelica v dôsledku kolón nateraz súvisí aj s križovatkami iba kilometer za tunelom, kde sa tvoria kolóny siahajúce až do tunela. Po otvorení nasledujúceho úseku Čadca - Svrčinovec od roku 2021 by sa situácia mala citeľne zlepšiť, no dostavba na plný profil bude aj tak potrebná a je lepšie k nej pristúpiť skôr ako tu dopravná záťaž po otvorení ďalších úsekov D3 ešte viac stúpne. | 2 | 12/2021 | ||||
4 | 34. - 36. | 6/2027 | ![]() | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 18,1 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 6/2016 | ||||
5 | 69. - 70. | 8/2034 | ![]() | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 19,8 mil. € | 3 | 3 | 2/2032 | ||||||
5 úsekov |
39,5 km |
2 - 8 |
967 mil. € |
20,6 mil. € |
4 001 - 62 652 | 2,6 |
2,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku