✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
2 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 4 | 277 mil. € | 5,3 min. | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | ||||||
4 | 30. | 10/2026 | R1 | 4 | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
5 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 4 | 59 mil. € | 1,1 min. | 12 862 | 3 | 4 | ||||||
7 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 2 | 77 mil. € | 2,8 min. | 2 | 2 | |||||||
8 | 26. | 4/2026 | R2 | 2 | 211 mil. € | 1,9 min. | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | ||||||
9 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 2 | 199 mil. € | 5,9 min. | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | ||||||
10 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 2 | 125 mil. € | 2,3 min. | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | ||||||
10 úsekov |
2 - 4 |
2 737 mil. € |
19,3 min. |
5 550 - 13 204 | 3,2 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku