✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 36,3 % | 2 | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | ||||||
2 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 26,4 % | 2 | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | ||||||
3 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 8,1 % | 4 | 155 mil. € | 16 268 | 4 | Súčasná cesta kapacitne postačuje a perspektívne ju odľahčí kompletizácia diaľnice D1. Tá odbremení trasu cez Donovaly od východo-západného tranzidu, ktorý ju dočasne využíva. | 3 | |||||
4 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 17,0 % | 2 | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | ||||||
5 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 30,1 % | 2 | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | ||||||
6 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 24,1 % | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 3 | Súčasná cesta I/9 v tomto úseku je prehľadná, dostatočne široká a vedie mimo obcí. Potrebuje len generálnu prestavbu úplne zdegradovanej betónovej vozovky, ktorú pripravuje Slovenská správa ciest. Po jej uskutočnení bude cesta I/9 od diaľnice D1 po Mníchovu Lehotu najmenej problémová z celého ťahu po Nováky. | 4 | |||||
7 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 24,3 % | 2 | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | ||||||
7 úsekov |
52,8 km |
26,1 % |
2 - 4 |
1 060 mil. € |
2 561 - 16 268 | 3,7 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku